Despre noi

joi, 10 ianuarie 2013

LECTURIADA - CONCURS DE LECTURA



LECTURIADA

                  În perioada 3-6 XII 2012, în Centrul de Documentare și Informare al școlii noastre s-a desfășurat prima ediție a concursului ,, Lecturiada". Având în vedere că elevii noștrii citesc din ce în ce mai puțin, mi-am propus să organizez acest concurs la clasele I-VIII. Cu ajutorul doamnelor învățătoare și al doamnelor profesoare de limba romănă am elaborat subiectele.Subiectele au respectat titlurile de lectură prevăzute de programa școlară.
                 Au participat un numar de 114 elevi. Cele mai multe premii le-am avut la clasele I - IV, remarcându-se cu 100 de puncte eleva Blendea Diana, clasa I A, coordonată de  înv. Gurzun Ana. La clasele V-VIII premiile nu au fost foarte multe, dar trebuie să spun că și aici s-a detașat cu 100 de puncte elevul Holovaci Andrei, clasa a VI a B, coordonat de dna prof. Iliescu Valentina.
                
      

  Toată activitatea a presupus elaborare de afișe, diplome, subiecte, procurare premii. Pe parcursul activității am colaborat cu dna prof. Iliescu Valentina, cadru didactic tânăr, cu multe calități, dedicat meseriei de dascăl. 


                 Mulțumesc pentru colaborare tuturor cadrelor didactice cu ajutorul cărora am putut desfășura acest proiect care sper să nu rămână doar la prima ediție. Elevilor le spun să aibă mai multă încredere în propriile forțe și să participe în număr cât mai mare la a doua ediție iar părinților le mulțumesc pentru susținere.






                                      
     Cu gândul la o nouă ediție vă  spun că numai lectura ne poate lumina calea spre cunoaștere.
                         prof. documentarist Mîzgaciu Roxana
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu