Despre noi

luni, 17 octombrie 2016

C.D.I.-ul , din nou gazda noastră primitoare


              Astăzi,13 octombrie 2016, ne-am gândit să dăm viaţă personajelor din textele literare studiate şi celor create de elevii clasei a III-a A. Aşadar,  ora de arte vizuale şi abilităţi practice , înscriindu-se în categoria disciplinelor abordate integrat, am valorificat-o prin confecţionarea unor păpuşi care să întruchipeze personajele îndrăgite , întâlnite în lecturile citite şi în povestioarele create de ei înşişi.

                Elevii au avut posibilitatea de a vedea , cu ajutorul materialelor puse la dispoziţie de d-na prof.documentarist Mîzgaciu Roxana, imagini cu astfel de păpuşi. Le-am explicat etapele de lucru. Explorând aspectele specifice limbajului vizual, am mărit şansa ca fiecare dintre ei să facă o alegere pertinentă şi corectă.

                 Am folosit: linguri de lemn, materiale textile ( fire de lâna, bucăţi de pânză, stofă), foarfece, aracet, markere. Confecţionând aceste păpuşi, am făcut legătura cu o mai mare varietate de domenii artistice, precum şi îmbinarea acestora cu experienţa concretă , toate acestea având consecinţă  creşterea sensibilităţii pentru frumos, sporirea îndemânării şi încrederii în variate posibilităţi de exprimare a sinelui, consolidând respectul pentru valori, tradiţii şi semeni.

                 După finalizarea păpuşilor, acestea au prins grai, prezentându-se şi spunând căteva replici . Ne-am amuzat cu toţii şi ne-am propus să pregătim un teatru de păpuşi pentru colegii din celelalte clase.
               

 
 


                                                   Înv. Cristina Mirică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu