Despre noi

miercuri, 17 octombrie 2012

Prietena mea, cartea.




 Prietena mea, cartea.
„Acuma, copile, soarbe cu sufletul curat cuvintele. Păstrează cu scumpătate învăţătura şi nu o lăsa, păstreaz-o, căci ea este frumuseţea cea mai aleasă, avere ascunsă şi tăinuită” . ( Mihail Sadoveanu)
                               Iată îndemnul cu care au plecat în vacanţă elevii clasei I A  şi cu care s-au întors în clasa a II-a . Şcolarii mei sunt hotarâţi să-l urmeze întocmai şi ca să le vin  în ajutor  desfăşurăm orele de lectură aşa cum se cuvine.


 
      Şi cum altfel am putea să ne împrietenim cu cartea pe care tocmai o descoperim,  dacă nu am petrece cât mai mult timp în împaraţia ei, in Centrul de Documentare si Informare. 



 

Oră de oră, la lectură, ne întâlnim cu prietenele noastre, cărţile, le răsfoim, le cercetăm, le descoperim, ne desfată cu dulceaţa slovelor lor, ne luminează minţile şi ne alintă sufletele.
                 






       Suntem la început de drum dar promitem că vom reveni cu impresii şi învăţături cât mai curând ! 
                                            Înv. Neagu Amalia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu