Despre noi

duminică, 21 iunie 2015

Proiect educațional ,, La Șezătoare"

                     În perioada ianuarie - iunie 2015 în centrul de Documentare și Informare al școlii am desfășurat proiectul educațional,, La Șezătoare". La proiect au participat eleve din clasele a III -VIII - a. Partenerii proiectului au fost Muzeul de Etnografie Brașov și Biblioteca Județeană ,, George Barițiu" Brașov.
                     Proiectul a constat în confecționarea unor produse: mărțișoare, semne de carte, magneți și ii realizate la scară mică de către elevele școlii. Acestea au fost expuse și oferite cadou cu diverse ocazii: Tîrgul de mărțișoare organizat la nivel  de școală, activitatea metodică organizată la nivel de județ în 27 martie. Recompensa cea mai mare a muncii depuse timp de aproximativ șase luni a fost obținerea locului III la Festivalul concurs de tradiții populare ,, Vatra satului” din 6 iunie 2015.
                    Bucuria mea cea mai mare, ca profesor documentarist, a fost atunci când o elevă a venit și mi-a povesti reacția mamei, când i-a spus că participă la un astfel de proiect: ,, Mă bucur că nu mai stai în fața leptopului" și momentul în care am fost felicitată de către o doamnă participantă la festival. O bucurie și mai mare am avut de-a lungul celor șase luni când elevele îmi deschideau ușa CDI-ului și mă întrebau dacă mai pot coase câteva rănduri.
                     
                          
      Îmi închei articolul prin a adresa felicitări elevelor mele, urându-le vacanță plăcută și amintindu-le încă odată  cuvintele marelui poet Lucian Blaga:
 ,, Veșnicia s-a născut la sat!"
                               

                                                 prof. documentarist Mîzgaciu Roxana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu